MATERIAŁY DLA CIEBIE
NOWE TREŚCI
Poniżej znajdziesz wszystkie moje artykuły w kolejności chronologicznej. Jeżeli szukasz artykułów na konkretny temat możesz wybrać jeden z dostępnych filtrów lub skorzystać z wyszukiwarki
Jak skutecznie pozyskiwać opinie klientów
Jak skutecznie pozyskiwać opinie klientów Czy zdarzyło Ci się skorzystać z usług firmy, o której wcześniej nie wiedziałeś nic, a kierowałeś się tylko opinią znajomego? A może zapisałeś się na kurs online lub kupiłeś e-booka od osoby, którą znasz tylko z Internetu? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na choć jedno z tych pytań, to znaczy, że doświadczyłeś…
Jak ustalić ceny, aby zmaksymalizować zysk
Jak ustalić ceny, aby zmaksymalizować zysk Ludzki mózg, mimo że stanowi jedynie 2% całkowitej masy ciała, zużywa około 20% energii organizmu. To pokazuje, jak intensywnie pracuje ten organ, mimo swojej niewielkiej wagi. Wysokie zapotrzebowanie na energię powoduje, że mózg jest zaprogramowany do oszczędzania zasobów. Z tego powodu bardzo często wybiera drogi na skróty. Niestety, nauczyliśmy…
Efekt WOW!
Efekt WOW! W XXI wieku konkurencja w każdej branży jest ogromna i aby się wyróżnić trzeba się napracować. Już nie wystarczy dobrze wykonać swoją robotę, aby klienci zapamiętali Twoją firmę i polecali ją dalej. Dlaczego? Ponieważ na rynku znajduje się wiele innych firm, które oferują podobne usługi. Jeśli nie Ty, to ktoś inny zrealizuje zlecenie…
Formularz kontaktowy na stronie – jak go przygotować, aby zwiększyć liczbę zapytań
Formularz kontaktowy na stronie – jak go przygotować, aby zwiększyć liczbę zapytań Mamy 2025 rok, a cały czas spotykam się na stronach Internetowych z rzeczami, których nie rozumiem. To, że ja ich nie rozumiem to nic ważnego. Najgorsze jest to, że te rzeczy utrudniają pozyskanie nowych klientów, a więc rzecz, która jest priorytetem dla stron…
Jak uprościć proces zakupowy i zwiększyć zyski w sklepie internetowym
Jak uprościć proces zakupowy i zwiększyć zyski w sklepie internetowym Posiadanie w pełni funkcjonalnego sklepu internetowego jest stosunkowo tanie. Prosty sklep i kilkunastoma produktami jest to równowartość średniej krajowej. Sporo, ale bez przesady. Jednak sensem posiadania sklepu internetowego jest zarabianie na nim. A o to już trudniej, ponieważ konkurencja jest w każdego branży. Pierwszym poważnym…
Po co mi persona idealnego klienta
Po co mi persona idealnego klienta Na pewno czytałeś wiele artykułów mówiących o tym jak zrobić profil idealnego klienta. Jednak żaden z nich nie porusza kwestii po co to robić. A to kluczowa sprawa, ponieważ po co mamy coś robić skoro nie rozumiemy w jaki sposób może to pomóc rozwijać firmę. W tym artykule zajmę…
Czy reklama na nazwę firmy ma sens
Czy reklama na nazwę firmy ma sens Google Ads to platforma reklamowa stworzona przez Google, która umożliwia firmom promowanie swoich usług i produktów poprzez płatne reklamy. Gdy ktoś wpisuje w wyszukiwarkę frazę związaną z Twoją działalnością, Twoja firma może pojawić się na górze wyników wyszukiwania. Brzmi świetnie, prawda? Jednak, aby skutecznie wykorzystać ten potencjał, warto…
Jak znaleźć pierwszych klientów dla firmy usługowej
Jak znaleźć pierwszych klientów dla firmy usługowej Rozpoczęcie działalności usługowej jest ekscytującym, ale i wymagającym procesem. Kluczowym wyzwaniem, z którym zmaga się wiele nowych firm, jest zdobycie pierwszych klientów. Choć strategii na ten temat jest wiele, poniżej przedstawiam praktyczne podejście, które pomoże Ci w pozyskaniu pierwszych zleceń. Przy okazji dowiesz się jak wykorzystać relacje społeczne…
Jak pisać lepsze oferty handlowe? Skuteczne techniki sprzedaży
Jak pisać lepsze oferty handlowe? Skuteczne techniki sprzedaży Czy zdarza Ci się odpowiadać na liczne zapytania ofertowe, tylko po to, by później zapanowała cisza? Oferty mogą przypominać spadające gwiazdy — pojawiają się, błyszczą przez chwilę, a potem znikają, nie zostawiając po sobie śladu. Istnieją jednak techniki, które pomogą Ci zwiększyć szansę, że to właśnie Twoja…
Co to jest link building
Co to jest link building Budowanie linków, znane również jako link building, to jeden z najważniejszych elementów strategii pozycjonowania stron internetowych. Celem budowania linków jest zwiększenie autorytetu Twojej strony w oczach wyszukiwarek i tym samym poprawa jej pozycji w wynikach wyszukiwania. Dlaczego budowanie linków jest ważne? Wyszukiwarki, takie jak Google, wykorzystują linki jako sposób na…
Wabik na klienta / lead magnet
Wabik na klienta / lead magnet Obecnie nie ma branży, w której nie ma konkurencji. Ważne jest, abyś znalazł sposób na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. W oznakowaniu wizualnym firmy jest wiele sposobów na przyciągnięcie uwagi, jednak jak to zrobić w Internecie? Jednym z najbardziej skutecznych sposobów na to jest wykorzystanie wabików na klientów. Po angielsku…