MATERIAŁY DLA CIEBIE
NOWE TREŚCI
Poniżej znajdziesz wszystkie moje artykuły w kolejności chronologicznej. Jeżeli szukasz artykułów na konkretny temat możesz wybrać jeden z dostępnych filtrów lub skorzystać z wyszukiwarki
Obsługa posprzedażowa – Twoja tajna broń w e-commerce Zdarzyło Ci się kupić coś online i nie wiedzieć co dalej? Brak maila z informacją o transakcji, brak kontaktu, zero zainteresowania – jakbyś przesłał pieniądze, a sprzedawca robił łaskę, że wyśle Ci produkt. Niestety, wiele sklepów internetowych tak podchodzi do obsługi posprzedażowej. Przykład Allegro pokazuje, jak powinno…
Jak skutecznie pozyskiwać opinie klientów Czy zdarzyło Ci się skorzystać z usług firmy, o której wcześniej nie wiedziałeś nic, a kierowałeś się tylko opinią znajomego? A może zapisałeś się na kurs online lub kupiłeś e-booka od osoby, którą znasz tylko z Internetu? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na choć jedno z tych pytań, to znaczy, że doświadczyłeś…
Jak ustalić ceny, aby zmaksymalizować zysk Ludzki mózg, mimo że stanowi jedynie 2% całkowitej masy ciała, zużywa około 20% energii organizmu. To pokazuje, jak intensywnie pracuje ten organ, mimo swojej niewielkiej wagi. Wysokie zapotrzebowanie na energię powoduje, że mózg jest zaprogramowany do oszczędzania zasobów. Z tego powodu bardzo często wybiera drogi na skróty. Niestety, nauczyliśmy…
Efekt WOW! W XXI wieku konkurencja w każdej branży jest ogromna i aby się wyróżnić trzeba się napracować. Już nie wystarczy dobrze wykonać swoją robotę, aby klienci zapamiętali Twoją firmę i polecali ją dalej. Dlaczego? Ponieważ na rynku znajduje się wiele innych firm, które oferują podobne usługi. Jeśli nie Ty, to ktoś inny zrealizuje zlecenie…
Formularz kontaktowy na stronie – jak go przygotować, aby zwiększyć liczbę zapytań Mamy 2025 rok, a cały czas spotykam się na stronach Internetowych z rzeczami, których nie rozumiem. To, że ja ich nie rozumiem to nic ważnego. Najgorsze jest to, że te rzeczy utrudniają pozyskanie nowych klientów, a więc rzecz, która jest priorytetem dla stron…
Jak uprościć proces zakupowy i zwiększyć zyski w sklepie internetowym Posiadanie w pełni funkcjonalnego sklepu internetowego jest stosunkowo tanie. Prosty sklep i kilkunastoma produktami jest to równowartość średniej krajowej. Sporo, ale bez przesady. Jednak sensem posiadania sklepu internetowego jest zarabianie na nim. A o to już trudniej, ponieważ konkurencja jest w każdego branży. Pierwszym poważnym…
Po co mi persona idealnego klienta Na pewno czytałeś wiele artykułów mówiących o tym jak zrobić profil idealnego klienta. Jednak żaden z nich nie porusza kwestii po co to robić. A to kluczowa sprawa, ponieważ po co mamy coś robić skoro nie rozumiemy w jaki sposób może to pomóc rozwijać firmę. W tym artykule zajmę…
Czy reklama na nazwę firmy ma sens Google Ads to platforma reklamowa stworzona przez Google, która umożliwia firmom promowanie swoich usług i produktów poprzez płatne reklamy. Gdy ktoś wpisuje w wyszukiwarkę frazę związaną z Twoją działalnością, Twoja firma może pojawić się na górze wyników wyszukiwania. Brzmi świetnie, prawda? Jednak, aby skutecznie wykorzystać ten potencjał, warto…
Jak znaleźć pierwszych klientów dla firmy usługowej Rozpoczęcie działalności usługowej jest ekscytującym, ale i wymagającym procesem. Kluczowym wyzwaniem, z którym zmaga się wiele nowych firm, jest zdobycie pierwszych klientów. Choć strategii na ten temat jest wiele, poniżej przedstawiam praktyczne podejście, które pomoże Ci w pozyskaniu pierwszych zleceń. Przy okazji dowiesz się jak wykorzystać relacje społeczne…