blog

MATERIAŁY DLA CIEBIE

NOWE TREŚCI

Poniżej znajdziesz wszystkie moje artykuły w kolejności chronologicznej. Jeżeli szukasz artykułów na konkretny temat możesz wybrać jeden z dostępnych filtrów lub skorzystać z wyszukiwarki

Marketing Sklepy internetowe Strony internetowe

Co wybrać – pozycjonowanie czy Google Ads?

Co wybrać - pozycjonowanie czy Google Ads? Sposobów na promowanie Twojej strony internetowej jest wiele. Swoim klientom możesz rozdawać ulotki z ofertą i adresem strony. Możesz powiesić baner na płocie z jej adresem. Adres strony www możesz umieścić na swoim samochodzie. Wszystkie te sposoby są skuteczne, jednak jak mówi stare przysłowie, kórego nie lubię -...
Marketing

Transfer autorytetu

Transfer autorytetu Słyszałeś o SuperBowl? Jest to finał rozgrywek ligowych futbolu amerykańskiego (NFL). Zwycięzca tego meczu, zostaje mistrzem! Zresztą sam mecz jest nieważny. Chodzi o reklamy! Czy wiedziałeś, że są to najdroższe reklamy na świecie? Jak podają WirtualneMedia, 30-sekundowy spot reklamowy kosztuje $7 000 000. A jak to wygląda w telewizji polskiej? Najdroższe reklamy, jak...
Marketing Sklepy internetowe Strony internetowe

Jak poprawnie napisać stronę O mnie

Jak poprawnie napisać stronę O mnie Mogłoby się wydawać, że nie ma nic trudnego w napisaniu kilku zdań na stronę O Mnie. Tymczasem okazuje się, że ta strona jest jedną z najczęściej odwiedzanych podstron przez Twoich klientów, a fraza "przykładowy opis firmy" jest bardzo popularna w wyszukiwarce Google. A skoro większość odwiedzających Twoją stronę tam...
Marketing Sklepy internetowe

Jak zwiększyć średnią wartość zakupów

Jak zwiększyć średnią wartość zakupów Jeżeli chcesz zwiększyć obroty firmy, to pierwsze co przychodzi Ci do głowy to znalezienie większej liczby klientów. Jednak znalezienie większej liczby klientów oznacza, że musisz mieć na tyle możliwości przerobowych, aby każdego obsłużyć na należytym poziomie. Często oznacza to zatrudnienie nowych pracowników. Jednak ja polecam w pierwszej kolejności, skupić się...
Marketing

Kryzys? Nie tnij kosztów!

Kryzys? Nie tnij kosztów! Kryzys to zjawisko cykliczne, które jest na stałe wpisane w gospodarkę. Zawsze po fazie rozkwitu przychodzi czas na kryzys. Czasem pojawia się on z winy złego zarządzania danym państwem, a czasem jest to czynnik globalny. Niezależnie od przyczyn jego powstania, trzeba sobie jakoś z nim poradzić. Czytaj dalej Kryzys? Nie tnij...
Sklepy internetowe

Jak przygotować opis produktu do sklepu internetowego

Jak przygotować opis produktu do sklepu internetowego Wpadasz na pomysł, że będziesz prowadził sklep internetowy. Szukasz kogoś kto umie budować sklepy. Wybieracie ładny szablon. Uzgadniacie kolorystykę. Dodajecie własną grafikę i zdjęcia. Podłączacie bezpieczne płatności online oraz obsługę kurierską. Obmyślasz co powinno być na stronie głównej. Wymyślasz tekst na stronę O mnie. Dodajesz kontakt. I wreszcie...
Sklepy internetowe

Porzucone koszyki – skąd się biorą i jak je odzyskać

Porzucone koszyki - skąd się biorą i jak je odzyskać Porzucone koszyki to dużym problem każdego e-commerce. Według badań Baymar Institute porzucone koszyki stanowią w Twoim sklepie 70% przypadków. To bardzo dużo. To tak jakby ktoś zapakował wózek zakupami, ale zostawił go przed kasą i poszedł. Trzeba zadać sobie pytanie jakie są tego przyczyny i...
Grafika

Podstawy grafiki komputerowej

Grafika komputerowa na potrzeby social mediów, przestała być zajęciem dla profesjonalistów. Praktycznie każdy może dziś w prosty i szybki sposób zrobić grafikę na FB. Wystarczy przestrzegać 5 podstawowych zasad grafiki komputerowej.
Marketing

Historia o podnoszeniu wartości produktu

Czy zastanawiałeś się jak podnieść wartość produktu nie zmieniając samego produktu? Wystarczy zmienić jego wartość w oczach odbiorcy. W tym artykule dowiesz się jak to zrobić.
Komunikacja wizualna

Design system

Czy wyobrażasz sobie reklamę Orange bez charakterystycznego kolor? Albo sklepy Biedronka bez biedronki w logo? A czy Twoja firma wyróżnia się taką spójnością? W tym artykule przeczytasz jak zaprojektować i w prosty sposób dbać o spójność Twoich reklam.
1 2