Usługi internetowe

Usługi internetowe

POKAŻ KLIENTOM, ŻE ISTNIEJESZ


Dziś, w 2022 roku, strony internetowe są pierwszym punktem styczności klienta z Twoją firmą. Nie potrzebujesz spektakularnych wodotrysków, ruchomych obrazków lub filmów w tle. Potrzebujesz strony internetowej, która będzie dostarczała Ci nowych klientów.

Poprzez pandemię, która sparaliżowała gospodarkę w 2020 roku, branża e-commerce poszła mocno w górę. Wraz ze wzrostem branży, pojawiają się coraz to nowe sklepy internetowe.
Panuje powszechna opinia, że próg wejścia w e-commerce jest niski. I z jednej strony faktycznie, założenie sklepu jest dziś na tyle proste, że koszt wykonania działającego sklepu on-line zamknie się w średniej krajowej. Tylko po co komu sklep, do którego nikt nie trafi?

Niezależnie czy będzie to sklep internetowy czy strona www i jedno i drugie musi na siebie zarabiać. Aby zarabiały na siebie muszą być widoczne w Internecie.

Strony internetowe

Czasy, w których firmowe strony www można było podzielić na informacyjne, wizerunkowe i jakieś tam jeszcze, minęły bezpowrotnie. Dziś klienta nie interesuje jakie masz maszyny, ilu zatrudniasz pracowników, jakie nagrody otrzymałeś lub że w 2004 roku wygrałeś konkurs na najgrubszego kowboja gminy Sieradz. Dziś każda strona internetowa ma za zadanie sprzedawać.
Nie chodzi tutaj o typową sprzedaż jaką oferują sklepy internetowe, ale o sprzedaż swojej historii. Im historia będzie lepsza i bardziej wciągająca tym masz większe szanse zyskać zaufanie w oczach klienta.
Jak tworzyć ciekawe historie? Jak zyskać zaufanie klienta? Zastanów się co ostatnio wpisywałeś w wyszukiwarkę. Mogę się założyć, że miałeś jakiś problem i szukałeś jego rozwiązania.

Jak naprawić cieknący kran.
Jaki samochód kupić do 20 000 zł.
Jak wybielić zęby.
Jaką farbą pomalować sufit.
Jak wymienić hamulce w Passacie z 2004 roku.

Twoja firma musi więc dawać konkretne odpowiedzi na te zapytania. Im więcej specjalistycznej wiedzy dajesz, tym budujesz sobie lepszą markę eksperta, a co za tym idzie zaczynasz wzbudzać zaufanie.

105 mld zł


Tyle był wart rynek ecommerce w Polsce w 2020 roku. Eksperci prognozują, że będzie on rósł w tempie 12% rocznie.
Naprawdę stać cię na to, aby zrezygnować z takiego rynku zbytu?

Sklepy internetowe

Samo założenie sklepu internetowego jest stosunkowo tanie. Jednak zadaniem sklepu jest sprzedaż. Aby sklep sprzedawał musi być widoczny w wynikach wyszukiwania. Jeżeli chcesz samemu spróbować swoich sił w pozycjonowaniu sklepu to zapraszam na mój blog, gdzie znajdziesz wskazówki jak to robić poprawnie.

Wszystkie funkcjonalności – płatności online, newsletter, pop-upy, kody śledzące itp. – to zaledwie wierzchołek góry lodowej i zrobi je każdy student informatyki.

Google w wynikach wyszukiwania promuje strony internetowe, które wnoszą coś nowego do sieci. Z tego powodu nie możesz korzystać z opisów produktów, które ma producent. To on je pierwszy wrzucił do sieci, więc on będzie promowany.
Opis każdego produktu musi być szczegółowy i długi. Musi zawierać zdjęcia oraz składać się z nagłówków i akapitów. Wszystkie zdjęcia muszą posiadać opisane znaczniki alt zgodnie z frazą kluczową podstrony, na której się znajduje. Ilość słów kluczowych musi być odpowiednia. A są jeszcze wytłuszczenia, linki zewnętrzne, linki wewnętrzne, szybkość wczytywania się zdjęć, szybkość wczytywania się strony i wiele wiele innych elementów, na które Google zwraca uwagę.

Samo zbudowanie sklepu to bardzo mały wycinek całości obowiązków jakie czekają na ciebie podczas jego optymalizacji pod wyszukiwarkę Google.

Jak mogę pomóc rozwinąć się Twojej firmie?

Chcesz, żebym zrobił dla Ciebie jakiś fajny marketing? A może chcesz tylko omówić swoje problemy, a ja wskażę Ci drogę jak je pokonać? Chcesz wiedzieć „dokąd tupta nocą jeż?”? Napisz. Daj znać w czym mogę pomóc, a ja na pewno się odezwę.

Copyright © Adrian Strojwąs. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.