Usługi internetowe
POKAŻ KLIENTOM, ŻE ISTNIEJESZ
Dziś, w 2022 roku, strony internetowe są pierwszym punktem styczności klienta z Twoją firmą. Nie potrzebujesz spektakularnych wodotrysków, ruchomych obrazków lub filmów w tle. Potrzebujesz strony internetowej, która będzie dostarczała Ci nowych klientów.
Poprzez pandemię, która sparaliżowała gospodarkę w 2020 roku, branża e-commerce poszła mocno w górę. Wraz ze wzrostem branży, pojawiają się coraz to nowe sklepy internetowe.
Panuje powszechna opinia, że próg wejścia w e-commerce jest niski. I z jednej strony faktycznie, założenie sklepu jest dziś na tyle proste, że koszt wykonania działającego sklepu on-line zamknie się w średniej krajowej. Tylko po co komu sklep, do którego nikt nie trafi?
Niezależnie czy będzie to sklep internetowy czy strona www i jedno i drugie musi na siebie zarabiać. Aby zarabiały na siebie muszą być widoczne w Internecie.
Strony internetowe
Czasy, w których firmowe strony www można było podzielić na informacyjne, wizerunkowe i jakieś tam jeszcze, minęły bezpowrotnie. Dziś klienta nie interesuje jakie masz maszyny, ilu zatrudniasz pracowników, jakie nagrody otrzymałeś lub że w 2004 roku wygrałeś konkurs na najgrubszego kowboja gminy Sieradz. Dziś każda strona internetowa ma za zadanie sprzedawać.
Nie chodzi tutaj o typową sprzedaż jaką oferują sklepy internetowe, ale o sprzedaż swojej historii. Im historia będzie lepsza i bardziej wciągająca tym masz większe szanse zyskać zaufanie w oczach klienta.
Jak tworzyć ciekawe historie? Jak zyskać zaufanie klienta? Zastanów się co ostatnio wpisywałeś w wyszukiwarkę. Mogę się założyć, że miałeś jakiś problem i szukałeś jego rozwiązania.
Jak naprawić cieknący kran.
Jaki samochód kupić do 20 000 zł.
Jak wybielić zęby.
Jaką farbą pomalować sufit.
Jak wymienić hamulce w Passacie z 2004 roku.
Twoja firma musi więc dawać konkretne odpowiedzi na te zapytania. Im więcej specjalistycznej wiedzy dajesz, tym budujesz sobie lepszą markę eksperta, a co za tym idzie zaczynasz wzbudzać zaufanie.
92 mld zł
Tyle był wart rynek ecommerce w Polsce w 2022 roku. Eksperci prognozują, że będzie on rósł w tempie 12% rocznie, by w 2027 roku przekroczyć 162 mld zł.
Naprawdę stać cię na to, aby zrezygnować z takiego rynku zbytu?
Sklepy internetowe
Sklep internetowy umożliwia bezpieczną i szybką sprzedaż produktów i usług za pośrednictwem Internetu.
Jako podaje Gemius 77% Polaków deklaruje, że kupuje w Internecie. Natomiast czynniki jakie przekonują ich do robienia zakupów on-line to: dostępność sklepu przez całą dobę (75%), brak konieczności dojechania do sklepu (74%), atrakcyjne ceny (67%).
Co ważne, aż 79% kupujących deklaruje, że przewidywane wydatki w przyszłym roku będą co najmniej takie same jak obecnie. Jeżeli zestawimy to z informację, że w 2023 roku przewidywana wartość ehandlu wyniesie 100 mld PLN, to chba dłużej nie muszę Cię przekonywać do założenia sklepu internetowego.
W pierwszym kwartale 2022 roku na Allegro było 13 400 000 aktywnych kupujących, którzy dokonali łącznych transakcji na kwotę 10 824 100 000 zł!
Allegro to nie tylko rynek Polski. Dzięki przejęciu Grupy Mall oraz WE|DO, sprzedając na Allegro, swoją ofertę możesz kierować również do mieszkańców aż 6 krajów (Polski, Czech, Słowacji, Węgier, Słowenii i Chorwacji). Dodatkowo Allegro będzie automatycznie tłumaczyło Twoje Aukcje na język angielski i zacznie ekspansję na całą Unię Europejską oraz Maltę i Cypr!
Tak naprawdę niewiele firm jest stać na to, aby nie wystawiać tam swojej oferty.
Obsługa Allegro
Pozycjonowanie
Posiadanie strony lub sklepu internetowego tylko dlatego, że wszyscy mają, nie ma sensu. Każde działanie marketingowe powinno być inwestycją, a więc powinno przynosić zyski. Ta sama zasada dotyczy stron internetowych i sklepów on-line.
Jednak, aby ktoś mógł trafić do Ciebie, to musi w jakiś sposób znaleźć Twoją firmę. I właśnie teraz, całe na biało, wjeżdża pozycjonowanie.
Pozycjonowanie czyli czynności, które spowodują, że Twoja strona będzie widoczna w wynikach wyszukiwania.
Jak mogę pomóc rozwinąć się Twojej firmie?
Chcesz, żebym zrobił dla Ciebie jakiś fajny marketing? A może chcesz tylko omówić swoje problemy, a ja wskażę Ci drogę jak je pokonać? Chcesz wiedzieć „dokąd tupta nocą jeż?”? Napisz. Daj znać w czym mogę pomóc, a ja na pewno się odezwę.
Copyright © Adrian Strojwąs. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.